جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران

مراکز خرید دبی

۱- اوت لت مال دبی ، اولین اوت­لت خاورمیانه در میان مراکز خرید دبی

رسم فروشگاه‌­های اوت لت فروش اجناسی است که در فروشگاه­‌های اصلی برند به فروش نرفته‌­اند و یا دیگر مد روز نیستند. این نوع اجناس با تخفیف­‌های زیاد (۴۰ تا ۹۰ درصد) عرضه می­‌شوند. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به مد روز اهمیت نمی‌­دهید اما دوست دارید از برندهای معروف با قیمت‌های مناسب خرید کنید، فروشگاه‌­های اوت لت دقیقا مناسب­‌تان هستند.

مراکز خرید دبی
اوت لت مال دبی

اوت لت مال کجاست؟

اوت لت مال دبی مشهورترین فروشگاه اوت­لت دبی است که بیش از ۱۲۰۰ برند بین‌­المللی در آن شعبه دارند. در این فروشگاه اوت­لت هم می­‌توانید لباس و کیف و کفش بخرید و هم وسایل خانه و جواهرت و لوازم آرایش و عطر و حتی موبایل و کامپیوتر در این مرکز مهیاست و بدون پرداخت هزینه می­‌توانید از شهربازی کوچک اوت لت مال استفاده کنید. در یکی از بهترین مراکز خرید دبی می­‌توانید بعد از یک روز طولانی خرید و گشت­‌وگذار در سالن استراحت دمی بیاسایید و در روزهای یکشنبه و چهارشنبه قهوه رایگان هم هدیه بگیرید. اوت لت مال در جاده العین قرار دارد و با تاکسی یا اتوبوس به راحتی قابل دسترسی است.

مراکز خرید دبی
مراکز خرید دبی | اوت لت مال دبی

۲- اوت لت ویلج، تجربه بی­‌نظیر خرید از بهترین مراکز خرید دبی

اوت لت ویلج در جاده جبل علی شهر دبی، مرکز خریدی است که از هر جهت منحصربه‌­فرد است. وقتی قدم به اوت لت ویلج می­‌گذارید اولین نکته­‌ای که توجه­تان را به خود جلب می­‌کند، مرکز خریدی با معماری کلاسیک اروپایی در صحرای ابوظبی است. اوت لت ویلج که با الهام از یک شهر تاریخی در استان توسکانی ایتالیا طراحی شده در حال حاضر میزبان حدود ۴۵۰ برند تراز اول بین­‌المللی مانند کالوین کلاین، مایکل کورس، روبرتو کاوالی، هوگو باس و…است.

مراکز خرید دبی
اوت لت ویلج دبی

مراکز تفریحی اوت لت ویلج دبی

در اوت لت ویلج رستوران­‌ها، کافه­‌ها و سالن‌­های غذاخوری متعددی وجود دارد که هم برای شکم‌­گردی و هم رفع خستگی ایده‌­آل هستند.در این مرکز خرید هم مانند اوت لت مال بخش نگهداری از کودکان وجود دارد که امکانات بازی و سرگرمی هم در آن مهیاست. از تمام هتل­‌های منتخب و مراکز گردشگری مشهور دبی وسیله حمل­‌ونقل برای اوت لت ویلج وجود دارد.

مراکز خرید دبی
اوت لت ویلج دبی

۳- دراگون مارت، چین کوچک در قلب دبی

بی­‌شک یکی از متفاوت­‌ترین مراکز خرید دبی دراگون مارت است. این مرکز خرید که بزرگ‌ترین مرکز خرید چینی خارج از این کشور به شمار می‌­رود، به شکل اژدها ساخته شده و ۱۵۰ هزار متر مربع مساحت دارد. مهم‌­ترین مزیت دراگون مارت این است که می­‌توانید انواع وسایل چینی ارزان از مصالح ساختمانی گرفته تا پوشاک و لوازم تحریر و لوازم اداری را اینجا تهیه کنید. دراگون مارت در جاده العین قرار دارد و به راحتی با استفاده از تاکسی و اتوبوس قابل دسترسی است.

مراکز خرید دبی
دراگون مارت

۴- مرکز خرید ابن بطوطه، فراتر از یک مرکز خرید

ابن بطوله یکی از بزرگ­‌ترین مرکز خریدهای دبی است اما شهرتش به این ویژگی محدود نمی­‌شود. ابن بطوطه علاوه بر اینکه یک مرکز خرید بسیار بزرگ است، به نوعی مرکز فرهنگی و تاریخی هم به شمار می­‌رود. این مرکز خرید به نام محمدبن­‌بطوطه، جهانگرد مراکشی نام­‌گذاری شده است و به دلیل این نام­‌گذاری، معماری خاصی هم دارد.

مراکز خرید دبی
مرکز خرید ابن بطوطه

فستیوال جهانی

مرکز خرید این بطوطه دارای شش قسمت ایران، چین، هند، اندلس، مصر و تونس است یعنی شش منطقه‌ای که ابن‌­بطوطه مراکشی در طول عمرش به آن‌ها سفر کرد و معماری هر بخش کاملا منطبق با معماری سنتی آن کشور است. وقتی وارد بخش ایران می­‌شوید گویی به ایران وارد شده‌­اید. این معماری منحصربه­‌فرد مرکز خرید ابن بطوطه را به یکی از زیباترین مراکز خرید دبی تبدیل کرده است؛ به‌­طوری که گشت­‌وگذار در آن، تفریح خوب و جذابی به شمار می­‌رود.

مراکز خرید دبی
مرکز خرید ابن بطوطه

دسترسی به ابن بطوطه

مرکز خرید ابن­ بطوطه در حال حاضر حدود ۳۰۰ فروشگاه دارد که کالاهایی که در آن عرضه می­‌شوند چندان ارزان نیستند. در زمان حراج می­‌توانید کالاهایی با قیمت مناسب در این مرکز خرید زیبا خریداری کنید. دسترسی به ابن بطوطه بسیار آسان است چون در بزرگراه شیخ زاید که یکی از بزرگراه‌­های اصلی شهر است قرار دارد. در این مرکز خرید رستوران­‌ها و کافه­‌های متنوع و جذابی هم وجود دارد که لذت گشت­‌وگذار در آن را کامل می­‌کنند.

۵- سیتی سنتر دیره، جذابیت بی­‌پایان یک مرکز خرید

تا قبل از اینکه مراکز خرید ابن بطوطه و امارات مال و دبی مال ساخته شوند، لقب بزرگ‌­ترین مرکز خرید دبی به سیتی سنتر دیره تعلق داشت. مرکز خرید پرزرق و برق دیره میزبان تعداد زیادی از مشهورترین برندهای جهان در زمینه­‌های مختلف از لوازم خانه تا پوشاک است. در این مرکز خرید یک شعبه آیکیا و کارفور (هایپرمارکت زنجیره‌­ای فرانسوی) هم وجود دارد.

سیتی سنتر دیره
سیتی سنتر دیره

خرید لوکس در سیتی سنتر دیره

به این نکته توجه داشته باشید که در سیتی سنتر دیره نمی‌­توانید انتظار خریدی مقرون‌به­‌صرفه و اقتصادی را داشته باشید اما تقریبا همه چیز در اینجا پیدا می­‌شود. علاوه بر اینها، یکی از جذاب­‌ترین مراکز خرید دبی با داشتن یک سالن بولینگ، ۱۱ سالن سینما، یک پارک تفریحی سرپوشیده هیجان­‌انگیز، ۵۰ رستوران و فست­‌فود یک مرکز تفریحی تمام­ عیار هم محسوب می­‌شود.

سیتی سنتر دیره
سیتی سنتر دیره

۶- دبی مال، بزرگ­‌ترین مرکز خرید جهان

دبی مال یکی از بخش­‌های پروژه عظیم برج خلیفه است که بلندترین برج دنیاست. دبی مال امروز بزرگ‌­ترین مرکز تجاری و تفریحی در سراسر جهان محسوب می­‌شود. دبی مال در سال ۲۰۰۸ با هزار فروشگاه افتتاح شد که در طی سال­‌های گذشته تعداد فروشگاه­‌هایش به هزار و ۲۰۰ رسیده. مزیت­‌های فوق­‌العاده این مرکز خرید مانند نزدیکی به مرکز شهر و هتل­‌های لوکس، امکانات حمل­‌ونقل مناسب آن را به یکی از محبوب­‌ترین مراکز خرید دبی تبدیل کرده است.

مراکز خرید دبی
دبی مال

تفریح در دبی مال

در دبی مال به جز شعبه‌­های برندهای معتبر بین­‌المللی، امکانات زیادی برای خوش‌­گذرانی فراهم است؛ مانند آکواریوم، زمین بازی یخی، سینماها و رستوران‌­های متنوع که انواع سلیقه­‌ها را پوشش می­‌دهد و می‌­توانید در کنار خرید روزی شاد و فراموش­ نشدنی را بگذرانید. راستی اگر به طلا علاقه دارید در دبی مال یک بازار عالی بسیار باشکوه و جذاب وجود دارد که بازدید از آن هم خالی از لطف نیست. جاذبه دیگر دبی مال وجود بزرگ‌­ترین شیرینی­ فروشی جهان در آن است؛ شیرینی فروشی‌ای به وسعت ۹۳۰ متر مربع.

منبع:سفرزون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد