جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران

مراکز خرید مالزی

مراکز خرید مالزی ، رقیبی سرسخت برای مراکز خرید اروپایی

در حال حاضر خرید از کشورهای اروپایی برای ما ایرانیان تقریبا غیر ممکن شده. دلیل آن هم بالا رفتن نجومی نرخ ارز نسبت به چند سال گذشته است. امروزه ایرانیان برای خرید، بیشتر کشورهایی را ترجیح می‌دهند که نرخ ارز نزدیک‌تری به ریال داشته باشند. به همین خاطر، ترکیه و مالزی جزء بهترین مراکز خرید برای ایرانیان محسوب می‌شوند. واحد پولی مردم مالزی رینگیت نام دارد. این واحد پولی خیلی ارزشمند نیست اما با این وجود به ازای هر رینگیت باید حدود سه هزار تومان بپردازید. از طرف دیگر محصولات بسیار باکیفیتی را می‌توانید در مالزی پیدا کنید. همه این مسائل باعث شده تا مراکز خرید مالزی، تبدیل به یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید جنوب شرق آسیا شوند. پس با ما همراه شوید تا مراکز خرید مالزی را بهتر بشناسید.

مرکز خرید پاویلیون یکی از بهترین مراکز خرید مالزی

مرکز خرید پاویلیون یکی از بهترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید تمام مالزی است. این فروشگاه در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته و به همین خاطر دسترسی به آن بسیار ساده است. شما می‌توانید به روش‌های مختلف، خودتان را به این مرکز خرید برسانید. یکی از دلایل محبوبیت مرکز خرید پاویلیون در آن است که اینجا یک مرکز تجاری، تفریحی، رفاهی و خدماتی بزرگ در قلب مالزی محسوب می‌شود.

مرکز خرید پاویلیون | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید پاویلیون

شما می‌توانید از این مرکز خرید هفت طبقه برای پشت سر گذاشتن  یک روز سرشار از تفریح و خرید استفاده کنید. در فودکورت مرکز خرید پاویلیون، رستوران‌های بسیار معتبری قرار دارند و شما می‌توانید حتی تنها برای صرف غذا به این مرکز خرید بزرگ مراجعه کنید. همچنین با تفریحاتی همچون شبیه ساز پرواز و کلوپ آشپزی ساعت‌ها سرگرم شوید. بهتر است بدانید که در این مرکز خرید، می‌توانید هم اجناس لوکس و گران قیمت و هم اجناس مقرون‌به‌صرفه و مناسب را بیابید. به همین خاطر، اکثر گردشگران همین پاساژ را برای خرید خود انتخاب می‌کنند. زیرا هم می‌توانند به سراغ محصولات نسبتا ارزان‌قیمت بروند، و هم برند‌های مشهور جهانی را بیابند که همگی در این پاساژ دارای نمایندگی معتبر هستند.

مرکز خرید پاویلیون
مرکز خرید پاویلیون

آدرس مرکز خرید پاویلیون مالزی : ۱۶۸, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۲۱۱۸ ۸۸۳۳

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : از مقرون به صرفه تا خیلی گران و لوکس

مرکز خرید پاویلیون | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید پاویلیون

مرکز خرید میدولی مگامال از قدیمی ترین مراکز خرید مالزی

مرکز خرید میدولی مگامال یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مراکز خرید مالزی محسوب می‌شود. پیش از هر چیز باید بدانید که این مرکز خرید، از جانب سازمان گردشگری مالزی به عنوان بهترین مرکز خرید تمام مالزی شناخته شده است. مرکز خرید میدولی مگامال در سال ۲۰۰۰ افتتاح شده و دارای ۴۳۰ فروشگاه مختلف است. تنوع محصولات این مرکز خرید بسیار وسیع است و شما می‌توانید در پنج طبقه آن، چندین و چند فروشگاه مختلف را مشاهده کنید. حتی اگر به دنبال هایپرمارکت‌های بزرگ و زنجیره‌ای مالزی می‌گردید، بهترین مکان برای یافتن آنها، مرکز خرید میدولی مگامال خواهد بود. در این پاساژ انواع خدمات رفاهی و خدماتی به چشم می‌خورد و دسترسی به آن نیز بسیار ساده است. خوشبختانه انواع برندهای معتبر جهانی نیز در این پاساژ شعبه دارند و می‌توانید از اصالت محصولات آنها کاملا اطمینان داشته باشید.

مرکز خرید میدولی مگامال
مرکز خرید میدولی مگامال

آدرس مرکز خرید میدولی مگامال : Mid Valley Megamall, LOT F-049&050,1ST, Mid Valley City, 58000 Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : ۶۰۳۲۹۳۸۳۳۳۳

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : از ارزان و مقرون به صرفه تا خیلی گران و لوکس

مرکز خرید میدولی مگامال
مرکز خرید میدولی مگامال

مرکز خرید سان وی پیرامید

مرکز خرید سان وی پیرامید را به جرات می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و منحصربه‌فردترین مراکز خرید مالزی دانست. این مرکز خرید که در سال ۱۹۹۷ ساخته شده، طراحی بسیار خاص و بی‌نظیری دارد. مرکز خرید سان وی پیرامید، همانطور که از نامش مشخص است، به شکل اهرام مصر ساخته شده. این مرکز خرید در زمینی به مساحت حدودی ۱۶۰ هزار متر مربع ساخته شده است و برای ساعت‌ها تفریح و خرید شما مناسب خواهد بود. اگر به دنبال یک مرکز عالی برای ساعت‌ها تفریح، گردش، ورزش، خرید و خوش‌گذرانی هستید، باید حتما مرکز خرید سان وی پیرامید را انتخاب کنید.

مرکز خرید سان وی پیرامید | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید سان وی پیرامید

جالب است بدانید که این مرکز خرید، تنها مرکز خرید مالزی است که در دل خود سالن اسکی روی یخ و پاتیناژ دارد. شما می‌توانید حتی از پارک آبی سان وی پیرامید نیز استفاده کنید و هیجان را تجربه نمایید. سالن تیراندازی با کمان، سینما و انواع تفریحات دیگر را می‌توان در این مرکز خرید یافت و از آنها لذت برد. همچنین کاملا منطقی به نظر می‌رسد که انواع برندهای معتبر جهانی در این پاساژ شعبه‌های متعددی داشته باشند. پس می‌توانید با خاطری آسوده از بابت اصالت کالا، خرید کنید.

مرکز خرید سان وی پیرامید
مرکز خرید سان وی پیرامید

آدرس مرکز خرید سان وی پیرامید : No. 3, Level CP6, Blue Atrium, Jalan PJS 11/15, Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۷۴۹۴ ۳۱۰۰

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : متوسط تا خیلی گران

مرکز خرید سان وی پیرامید

مرکز خرید سان وی پیرامید

منبع:سفرزون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد