جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران

مراکز خرید تهران

بام لند ، مرکز خرید با چشم‌انداز دریاچه

در هنگام ورود به این مرکز خرید منظره‌ای از دریاچه خلیج فارس پیش روی شما قرار می‌گیرد. مهم‌ترین وجه تمایز بام لند با سایر مراکز خرید تهران این است که می‌توانید در فضای آزاد اطراف آن قدم بزنید. در قسمت سرپوشیده‌ این مجتمع برندهای محبوبی مانند ال سی وایکیکی را خواهید دید و می‌توانید در دنیای اسباب‌بازی‌فروشی محبوب آن غرق شوید.

یکی از تفریحات مهم در بام لند رفتن به رستوران‌های این مجموعه است. این رستوران‌ها در فازهای مختلف مجموعه و طبقات مختلف پراکنده شده‌اند و تعدادی از آن‌ها فضایی برای صرف غذا با منظره‌ی دریاچه دارند. به این ترتیب با رفتن به مرکز خرید بام لند با یک تیتر چند نشان بزنید. 

ساعت بازدید: از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

آدرس بام لند : تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۳۰۸۰

مرکز خرید بام لند | پاساژهای تهران
مرکز خرید بام لند

مرکز خرید میلاد نور ، قدیمی اما محبوب

یکی از مراکز خرید تهران که با وجود قدمت ساخت هنوز هم به شلوغی روزهای ابتدایی خودش است مرکز خرید میلاد نور است. این مجتمع بیشتر از ۱۵ سال قدمت دارد و ۳۲۶ واحد فروشگاهی در آن مشغول فعالیت هستند. یکی از جذابیت‌های این مجموعه، یک طبقه‌ی اختصاصی برای خرید طلا و جواهر و یک طبقه مختص کالاهای خواب است. سطح قیمت‌ها در این مرکز خرید تقریبا بالا است.

ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس مرکز خرید میلاد نور : تهران، شهرک قدس (شهرک غرب) ، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۸۵۱۰۴

مرکز خرید میلاد نور | مراکز خرید تهران
مرکز خرید میلاد نور

سام سنتر ، مجتمع تجاری لوکس فرشته

مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و رستوران‌های مجلل در این منطقه از خیابان فرشته در انتظار شما هستند. سام سنتر دارای چند رستوران مجلل است و بهترین مکان برای قرارها و جلسات اداری مهم و لوکس شماست. البته اگر قصد صرف یک وعده‌ی غذایی را ندارید، کافه‌ی طبقه‌ی پایین مجتمع نیز می‌تواند همین نقش را برای شما ایفا کند.

اگر قصد پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد را ندارید، هرگز برای خرید وارد این مرکز خرید نشوید. اما اگر برند پوش هستید بازدید از بهترین مجموعه‌ی برندهای دنیا را در سام سنتر از دست ندهید. سام سنتر دارای بیشترین برندهای بین‌المللی در میان دیگر مراکز خرید تهران است. 

ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

محدوده قیمتی: گران

آدرس سام سنتر تهران : تهران، خیابان فرشته

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۷۵۳۴

برای دیدن بهترین برندهای دنیا به سام سنتر بروید
برای دیدن بهترین برندهای دنیا به سام سنتر بروید

مگامال ، از پاساژ های تهران در مجبوب‌ترین شهرک پایتخت

مگامال یکی از مجتمع‌های خرید بزرگ تهران، در کنار ایستگاه متروی شهرک اکباتان و در مقابل فاز دو قرار گرفته است. تعداد واحدهای فروشگاهی این مجموعه اگرچه زیاد است، اما بیشترین بازدیدکننده از این مرکز تجاری برای استفاده از فودکورت و سالن‌های سینما به آن مراجعه می کنند. البته این مجموعه هایپرمارکت بزرگ و کاملی نیز دارد که محل محبوبی برای خریدهای روزانه‌ی شهروندان این منطقه است.

محدوده قیمتی:  رو به گران

آدرس مجتمع مگامال : تهران، بزرگراه ستاری، اکباتان، فاز ۲، میدان شهید صارمی

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۹۴۴۷۱

مجتمع تجاری مگامال | مراکز خرید تهران
مجتمع تجاری مگامال

پاساژ تندیس ، شلوغ‌ترین پاساژ میدان تجریش

پاساژ تندیس سه ویژگی محبوبیت، قدمت و فضای مدرن را در کنار هم دارد. این پاساژ در میدان تجریش و ابتدای خیابان دربند قرار گرفته و با وجود آنکه حدود ۱۷ سال از افتتاحش می‌گذرد، هنوز یکی از قطب‌های خرید منطقه است. تعداد واحدهای تجاری این مجموعه نسبت به دیگر مراکز خرید تهران زیاد نیست. اما در همان واحدهای محدود می‌توانید همه‌ی نیازهای خود را از لباس و کیف و کفش تا عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری کنید.

اگر دسترسی برایتان در اولویت انتخاب مرکز خرید است از تندیس غافل نشوید. میدان تجریش یکی از خط های مهم مترو تهران را دارد. همچنین این منطقه از میدان تجریش تا میدان راه آهن دارای خط بی آر تی است که از خیابان ولیعصر  تجریش را به نقاط جنوبی شهر متصل می‌کند.

ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب. رستوران‌های این مجموعه تا حدود ساعت ۱۱:۳۰ باز هستند

محدوده قیمتی:  رو به گران

آدرس پاساژ تندیس : تهران، ضلع شمالی میدان تجریش، خیابان شهید جعفری

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۴۴۶۹۵

پاساژ تندیس | مراکز خرید تهران
پاساژ تندیس

پاساژ قائم ، از بهترین مراکز خرید تهران

اگر در میدان تجریش هستید و در میان انتخاب پاساژ قائم و پاساژ تندیس سردرگمید، بهتر است اولویت خود را تعیین کنید. این مرکز خرید فروشگاه‌های متنوعی دارد و تقریبا هرچیزی بخواهید را می‌توانید در آنجا پیدا کنید. قیمت‌ها در این پاساژ متنوع است و هر رنج قیمتی وجود دارد. مرکز خرید قائم در ۶ طبقه و با ۷۰۰ واحد فروشگاهی انتخاب وسیعی را برای خرید پیش روی شما می‌گذارد. بخش مهم این پاساژ ارائه‌ی لوازم نقاشی است.

ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس پاساژ قائم: تهران، میدان تجریش

شماره تماس:  ۰۲۱۲۲۷۱۰۰۶۸

پاساژ قائم
پاساژ قائم

مجتمع تجاری دنیای نور

مجتمع تجاری دنیای نور یکی از مراکز خرید تهران در منطقه‌ی شرق است که محبوب‌ترین آن‌ها نیز به حساب می‌آید. این مجموعه در محدوده‌ رسالت قرار دارد و روزانه تعداد زیادی بازدیدکننده برای خرید یا استفاده از شهربازی به آنجا می‌روند.

ساعت بازدید: از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

محدوده قیمتی: متوسط رو به ارزان

آدرس مجتمع تجاری دنیای نور : تهران، بزرگراه رسالت، بین بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی، مرکز تجاری دنیای نور

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۳۷۵۵۵

مجتمع تجاری دنیای نور
مجتمع تجاری دنیای نور

مرکز خرید روشا ، خریدی بدون مرز

در مرکز خرید روشا می‌توانید به راحتی یک نمایشگاه در سالن قدم بزنید. این مرکز خرید متفاوت نماینده‌ برندهای مطرح در دنیاست. اما جالب‌ترین وجه تمایز این مرکز با سایر مراکز خرید تهران این است که در میان واحدهای فروشگاهی، دیواری وجود ندارد. روشا از سال ۹۴ در حال فروش است و دارای پارکینگ اختصاصی مجتمع برای خریداران است.

می‌توان گفت این مجتمع، بهشت دوست‌داران لوازم کوه‌نوردی و کمپینگ است. در محدوده‌ وسیعی از پاساژ، لوازم درجه یک کمپینگ برای فروش قرار دارد و طبقه‌ پایین بورس عطر و ادکلن‌های مطرح دنیاست. به طور کلی سطح قیمت در این مرکز خرید بسیار بالا است.

ساعت بازدید: ۱۱ ظهر تا ۱۱ شب

محدوده قیمتی: گران

آدرس پاساژ نصر : تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، دپارتمان استور روشا

شماره تماس: ۰۲۱۲۵۷۱۴۰۰۰

مرکز خرید روشا
مرکز خرید روشا

پاساژ نصر ، از پاساژهای تهران در غرب

پاساژ نصر که البته امروزه به یک بازار کوچک در منطقه‌ی گیشا تبدیل شده، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید تهران است. مهم‌ترین مزیت این مرکز این است که برای همه‌ سلیقه‌ها و سطوح مالی مختلف پیشنهادهایی برای ارائه دارد. این مرکز خرید پارکینگ اختصاصی ندارد.

ساعت بازدید: از ساعت ۹ صبح تا ۲:۴۰ ظهر و از ساعت ۴:۱۵ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس پاساژ نصر : تهران، بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای خیابان گیشا یا نصر، کوی نصر، بازار نصر(گیشا)

پاساژ نصر | مراکز خرید تهران
پاساژ نصر

مرکز خرید ارگ سنتر ؛ نگین تهران

مرکز خرید ارگ سنتر از مشهورترین مراکز خرید تهران است که در منطقه تجریش قرار دارد. این مرکز خرید بزرگ و لوکس، امکانات تجاری و تفریحی را در کنار هم و به صورت یک‌جا در اختیار مشتریان گذاشته است. همین ویژگی عامل مهمی برای استقبال از این مرکز خرید به شمار می‌رود‌. در مجتمع تجاری تفریحی ارگ، می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، بدلیجات، طلا و جواهر، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و عینک و تنوعی از برندها و مارک‌های معروف را خریداری کنید. شهربازی، فود‌کورت، رستوران، کافی شاپ و سالن آمفی تئاتر از جمله امکانات موجود در این مرکز خرید است که خریدتان را به یک گردش جذاب تبدیل می‌کنند.

ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۲۳ شب

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس مرکز خرید ارگ سنتر: تهران، میدان تجریش، خیابان آیت‌الله ملکی( سعد آباد)

مرکز خرید ارگ سنتر
مرکز خرید ارگ سنتر

مرکز خرید گالریا ولنجک ؛ تشریفاتی و لوکس

از جمله لوکس‌ترین مراکز خرید تهران می‌توان به مرکز خرید گالریا ولنجک اشاره کرد. این مجتمع تجاری تفریحی عظیم و تشریفاتی در شمال پایتخت قرار دارد و با ظاهری جذاب و گیرا در شهر خودنمایی می‌کند. این مرکز خرید شیک، کالاهایی همچون پوشاک، طلا و جواهر، لوازم خواب و … را به فروش می‌رساند که از نظر زیبایی و کیفیت در جایگاه بالایی قرار می‌گیرند. در این مجموعه رستورانی منحصر به فرد با فضایی بسیار گسترده وجود دارد و جذاب‌ترین قسمت آن، سقف متحرک رستوران است.

در فود کورت این مجتمع نیز می‌توانید تنوعی از غذاهای بین‌المللی شامل ایتالیایی، ایرانی، مکزیکی، لبنانی، برگر، آسیایی و دسر بار و … را نوش جان کنید. از دیگر جذابیت‌های این مرکز خرید، اولین پارک روباتیکی ایران است که  با محیط سرپوشیده، محبوب کودکان است. طراحی و معماری این مجتمع بسیار خیره‌کننده است و بزرگ‌ترین لوستر دست‌ساز خاورمیانه در آن نصب شده.

اگر دوست دارید به یک مرکز خرید لوکس با جذابیت‌های بی‌نظیر بروید، مجتمع گالریا ولنجگ بهتریت انتخاب برای شماست.

ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس مرکز خرید گالریا ولنجک: تهران ،خیابان ولنجک ،خیابان سیزدهم

مرکز خرید گالریا ولنجک | مراکز خرید تهران
مرکز خرید گالریا ولنجک

اسکای سنتر لواسان ؛ خرید با منظره طبیعت

از دیگر مراکز خرید تهران که با عنوان یک مرکز خرید تشریفاتی شناخته می‌شود، اسکای سنتر لواسان است. این مجتمع بزرگ و زیبا کمی دورتر از مرکز شهر و در لواسان قرار دارد. سبک معماری این مرکز خرید، سبک کلاسیک است و ظاهر آن می‌تواند شما را سر ذوق بیاورد. در اسکای سنتر می‌توانید پس از یک خرید لذت‌بخش، در رستوران مجلل و باشکوه موجود آن استراحت و یک غذای بی‌نظیر را نوش جان کنید.

چشم‌انداز ساختمان به سوی طبیعت لواسان و سد لتیان بسیار دیدنی و جذاب است.

ساعت بازدید: ۱۰ صبح تا ۲۳ شب

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس اسکای سنتر لواسان: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی (ره)

اسکای سنتر لواسان
اسکای سنتر لواسان

مرکز خرید مدرن الهیه ؛ شیک و جذاب

مرکز خرید مدرن الهیه یکی دیگر از مراکز خرید تهران است که با محیطی لوکس و دیدنی در منطقه الهیه قرار گرفته. در این مجتمع لوکس می‌توانید معتبرترین برندهای پوشاک، جواهرات، ساعت، عطر و ادکلن و … ببینید. تنوع محصولات و زیبایی آن‌ها باعث شده تا به راحتی بتوانید محصولی را که می‌خواهید انتخاب و خریداری کنید. علاوه‌بر واحدهای تجاری این مرکز خرید، رستوران‌های مرکز خرید مدرن نیز شهرت زیادی دارند و با انواع غذاهای خوشمزه، خرید شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۲۲ شب

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس مرکز خرید مدرن الهیه: تهران، بزرگراه مدرس شمال، خیابان الهیه

منبع:سفرزون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد